Przejdź do treści

pozycjonowanie i optymalizacja stron

Pozycjonowanie to czynności prowadzące do wypromowania dostępnego dla wszystkich serwisu internetowego na jak najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Wypromowanie — na wybrane słowa kluczowe i frazy.

Przez czynności wewnętrzne, dotyczące etycznego pozycjonowania stron, należy rozumieć między innymi dbałość o:

  • Zgodną z normami wydajność obiektów (strony internetowe, obiekty graficzne, skrypty, arkusze stylów),
  • Optymalizację ilości żądań,
  • Poprawność składni dokumentów z oficjalną specyfikacją języka,
  • Semantyczną budowę kodu stron internetowych,
  • Dostępność serwisu dla ogółu społeczeństwa,
  • Zgodność wszystkich arkuszy stylów z oficjalną specyfikacją,
  • Dobór treści,
  • Dobór metaznaczników,
  • Dobór słów kluczowych,
  • Poprawność odnośników wewnętrznych,
  • Dobór wartościowych odnośników zewnętrznych,
  • Uzyskiwanie dostępu do obiektów graficznych, skryptów, formularzy oraz multimediów.

Przez czynności zewnętrzne, dotyczące etycznego pozycjonowania stron, należy rozumieć między innymi:

  • Analizę profilu odnośników prowadzących do serwisu,
  • Sprawowanie nadzoru nad promocją serwisu,
  • Sprawowanie nadzoru nad ewentualnym wykorzystywaniem zasobów serwisu przez innych wydawców, podejmowanie stosownych interwencji.

Do czynności, integralnie związanych z usługą pozycjonowania, zaliczam administrowanie serwisu internetowego.

Koszty

  • Umowa roczna. Koszty: opłata miesięczna 400.00 zł przy serwisie do 25 stron www.
  • Podana kwota jest kwotą brutto.
  • Powyższe informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Jak można zamówić usługę?

  • Usługę pozycjonowania stron www można zamówić przesyłając e-mail, traktowany jako wstępne oświadczenie woli zawarcia umowy z obowiązkiem zapłaty.
  • Po spisaniu umowy cywilnoprawnej Zlecający uiszcza 50 procent zadatku.

(* Pola oznaczone w ten sposób są obowiązkowe.)

wyszukiwarki

  1. Bing Beta
  2. DuckDuckGo
  3. Yahoo!


[¹] Google jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Google Incorporated (Inc.)

seo

Zanim powierzysz komuś pozycjonowanie serwisu — sprawdź jakość wykonania jego stron.
Barbara Cholewa

Zadaniem Systemów Wymiany Linków jest rozpowszechnianie odnośników pomiędzy stronami biorącymi udział w systemie.

W ten sposób podnoszony jest ranking pozycjonowanej strony na wybrane frazy.

24 listopada 2014 roku Google — które brak aprobaty do stosowania SWL-i określa w wytycznych dla webmasterów — podjęło działania wobec polskiego systemu pod nazwą ProLink i jego klientów.

Okazało się wówczas, że ponad 450 firm zajmujących się pozycjonowaniem ... korzystało z usług tego systemu!


z treści e-maili ...

(...) Chciałbym zlecić pozycjonowanie strony głównej witryny. Jaki byłby koszt tej usługi.

(...) Jaki byłby koszt pozycjonowania tylko trzech stron serwisu, tych dla nas najważniejszych (...).

— Serwis to system naczyń połączonych. Nie istnieje tu pojęcie stron mniej lub bardziej ważnych.

Każda strona — jako pojedynczy dokument — jest tak samo ważna dla poprawności postrzegania przez wyszukiwarki — jak serwis, jako zbiór dokumentów.

Stąd — mija się z celem pozycjonowanie tylko strony głównej czy kilku wskazanych stron.

Rzetelność tej usługi wiąże się z optymalizacją całej witryny.

(...) Mamy mały serwis utworzony prawie 9 lat temu. Korzysta on z ramek (...)

Ponieważ strony są bardzo daleko w wynikach wyszukiwarek chcemy zapytać jak długo trwałoby pozycjonowanie?

Chcemy przeprowadzić je raz, dokładnie (...).

— Mija się z celem pozycjonowanie stron zbudowanych w oparciu o ramki (...).

‹ 

 ›