Przejdź do treści

audyt www

Podstawowy audyt www umożliwi ocenę skali inwestycji koniecznej do tego, aby Państwa serwis uzyskał lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania.

Na treść raportu, opracowywanego z zachowaniem pełnej obiektywności, składa się analiza minimum pięćdziesięciu testów.

Uwzględniają one funkcjonalność, użyteczność i dostępność, przyjazność dla wyszukiwarek [SEO] i zgodność z obowiązującymi standardami.

Szczegóły podaję w odrębnym serwisie: Audyty stron.

Termin usługi, koszt

  • Podstawowy audyt strony wykonywany jest w ciągu 3 dni.
    Koszt usługi: 550.00 zł (brutto).
  • Termin i koszt rozszerzonego audytu uzależnione są od ilości stron serwisu.
  • Powyższe informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Jak można zamówić usługę?

  • Usługę dotyczącą audytu stron można zamówić przesyłając e-mail, traktowany jako wstępne oświadczenie woli zawarcia umowy.
  • Po spisaniu umowy cywilnoprawnej, przed rozpoczęciem testów, Zlecający uiszcza 50 procent zadatku.
  • Raport z rekomendacjami zmian dostarczany jest drogą korespondencyjną, a jego treść nigdy nie zostaje ujawniona osobom trzecim.
  • Przez dwa tygodnie od sporządzenia raportu mogę odpowiedzieć na wszystkie pytania związane z jego treścią przez e-mail.

W lipcu 2012 r. doszło do bezprawnego opublikowania treści tej strony w Sieci. Była to pierwsza z kilku dalszych „inicjatyw” tego typu.

Spowodowało to spadek pozycji strony (od roku, będącej na pierwszym miejscu na 14 200 000 zapytań dla frazy 'audyt www').

Wkrótce po wypełnieniu formularzy, na mocy Ustawy DMCA, usunięto plik z przywłaszczonym tekstem.

Tekst ten nadal był jednak przechowywany na serwerze i przetwarzany przez nieuczciwego wydawcę.

Usunięty został 26 września 2012 roku po zapowiedzi podjęcia działań prawnych.

Usunięcie pliku ze skradzioną treścią — powinno być równoznaczne z otrzymaniem 'wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych'.

Przewidziano to w Art. 14 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r.).

(* Pola oznaczone w ten sposób są obowiązkowe.)

wyszukiwarki

  1. Bing Beta
  2. DuckDuckGo
  3. Yahoo!


[¹] Google jest zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Google Incorporated (Inc.)

słownik

UŻYTECZNOŚĆ

W Polsce pojęcie użyteczności (ang. usability, web-usability) stosowane jest w odniesieniu do ergonomii serwisów www oraz aplikacji użytkowych.

Użyteczność w ich przypadku skupia się na intuicyjnej nawigacji, ułatwieniu skanowania w poszukiwaniu informacji i zapewnieniu zrozumiałej dla Użytkownika komunikacji.

‹ 

 ›